{{unknown}}

Harumanis Lime Vitamin C – Supplement Vit C Mangga Pertama di Malaysia!

Apakah Harumanis Lime Vitamin C ?

Harumanis Lime Vitamin C ialah supplemen vitamin C berperisa mangga pertama di Malaysia yang kaya dengan khasiat vitamin C dan mangga serta dari lime. Satu botol mempunyai 30gram isi kandungan serta mempunyai 1000mg vitamin C. Rasanya tidak masam melampau seperti produk yang sedia ada di pasaran kini. Vitamin C masam melampau boleh mengakibatkan gastrik, sakit perut serta cirit birit. HLVC kami dirumus khas sesuai untuk semua peringkat umur, kanak-kanak berumur 7 tahun ke atas, remaja, perempuan mengandung, orang dewasa dan orang tua boleh mengambil HLVC.

2

Anda boleh mendapatkan HLVC dengan menghubungi kami di 011 – 2888 79 78

HLVC-murah

 

Kebaikan Harumanis Lime Vitamin C ?

12

 

1. Untuk menguatkan daya tahan badan serta imunisasi

Dengan mengambil vitamin C ,kita dapat memelihara dan melindungi badan dari jangkitan virus, dan dapat menjaga kesihatan tulang serta gigi. Vitamin C juga menguatkan antibodi badan kita supaya tidak mudah sakit, demam, selsema.

2. Menghindari dari demam atau selsema

Vitamin C mempunyai agen anti-histamine iaitu mengawal aktiviti reseptor histamin di dalam badan dan menguatkan anti-bodi badan dari gejala demam dan selsema. Vitamin C juga mengawal kesan resdung seperti kerap hidung berair ketika bangun pagi, waktu malam atau waktu sejuk. Ianya juga baik ketika anda demam, demam anda akan lebih cepat sembuh dengan pengambilan vitamin C.

3. Anti-oksida

Vitamin C dari mangga dan limau mempunyai anti-oksida tinggi. Badan manusia selalu memproses dan mengeluarkan bahan toksik di dalam badan. Ianya biasanya dibuang melalui proses perkumuhan dan ketika buang air besar atau kecil, tetapi lebihan toksik lain masih terperangkap di dalam badan. Fungi anti-oksida ialah mengeluarkan toksik bahaya ini dengan lebih sempurna dan menyeluruh.

13

4. Menghilangkan parut dan jerawat

Vitamin C juga paling sesuai untuk penjagaan kecantikan kulit dan muka, dengan pengambilan vitamin C ianya seperti penjagaan dalaman dan luaran. Contohnya Vit C bertindak menghapuskan jerawat serta menjaga kulit secara menyeluruh dari luar dan dalam. Jika anda memakai cream, ianya hanya bertindak di permukaan muka sahaja.

16 20

5. Kulit Kering dan Tumit Kaki Merekah

Vitamin C juga sesuai jika kulit anda kering serta tumit merekah. Lihat sahaja testimoni dari pelanggan kami dan sangat berpuas hati dengan Harumanis Lime Vitamin C ini.

21

 

Lagi Testimoni HLVC

22 23 24 25 Testimoni-2-versi-2 Testimoni-3-Versi-2

Testimoni-HLVC-4 Testimoni-HLVC-5

 

Dapatkan Sekarang! HLVC satu botol RM35 sahaja!!!

HLVC-murah

 

 

Vimax Men Delay Spray Malaysia

Produk Vimax Spray Malaysia

Vimax-Men-Delay-Spray-Malaysia

Apakah Vimax Men Delay Spray ?

Vimax spray ialah spray tahan lama yang kelebihannya tidak kebas berbanding produk berasaskan gambir sarawak. Ianya mudah digunakan, pantas bertindak dan mengelak pancutan pra-matang (premature ejaculation) yang selalu berlaku pada lelaki pada hari ini.

 

Kandungan Vimax Spray 10ml. Boleh guna sehingga 40 kali hubungan. Kami akan lindungi PRIVACY ANDA! Setiap parcel akan kami tulis VS sahaja!!Pos dan sampai dalam masa 2-3 hari bekerja!

 

Dapatkan Vimax delay spray sekarang! Harga 1 botol asal rm120. Promosi sebotol RM60 termasuk pos!!

Whatsapp sekarang untuk tempahan 011 – 2888 79 78

vimax-spray-murah-1

Spray ini dapat melambatkan proses ejakulasi serta memuaskan pasangan anda dan juga anda. Takkan nak makan sorang je kan. Ia juga dapat membantu pasangan yang ingin hubungan seks lebih panjang dan lama di ranjang.

 

Siapa yang perlu guna Vimax Spray ni?

  • Sesiapa yang mempunyai zakar terlalu sensitif dan mudah terpancut
  • Suami yang tewas,balik awal kerana pancut sebelum bininya puas
  • Zakar cepat lembik selepas mengeras
  • Lelaki yang tiada konfiden dalam melakukan hubungan
  • Bagi suami yang cepat kalah dan isteri komplen memanjang
  • Isteri yang tak sempat klimaks sewaktu bersama
  • Pasangan yang sukar untuk dapat anak

vimax-spray-original

Kelebihan Vimax Spray

  • Tahan lama dan tiada kesan kebas pada kepala untuk rasa sensitiviti maksima
  • Mengelakkan ejakulasi pra-matang
  • Mengekalkan ketengangan pada tahap maksima
  • Membolehkan zakar keras dan kekal mampat mantap walaupun dah pancut beberapa kali
  • Isteri gembira sebab klimaks cepat dan banyak kali
  • Membolehkan darah di zakar mengalir dengan sempurna
  • 100% selamat tanpa kesan sampingan
  • Tidak perlu makan. Hanya sembur sahaja
  • Memelihara kesihatan zakar
  • Made in CANADA

Vimax Men Delay Spray diluluskan oleh pihak berkuasa kesihatan terkemuka di seluruh dunia dan dilesenkan untuk dijual tanpa memerlukan preskripsi doktor .Ianya tidak mengandungi toksik, tidak berbau,tidak berminyak dan boleh digunakan dengan kondom jenis getah tanpa masalah.

vimax-spray-beli-online

 Cara guna Vimax Spray dengan betul

  1. Gunakan sekurangnya 30 minit hingga sejam sebelum bersama
  2. Basuh dan bersihkan zakar anda dengan sabun mandi
  3. Halakan dan spray dalam tiga dan empat kali semburan di kepala dan bawah cangkuk zakar
  4. Biarkan ia selama 30 minit hingga sejam ianya kering dan meresap
  5. Cuci zakar dengan air.Keringkan dan boleh mula hubungan seks dengan pasangan

 

Dapatkan Vimax delay spray sekarang! Harga asal rm120. Promosi RM60 termasuk pos!!

Whatsapp sekarang untuk tempahan 011 – 2888 79 78

 

Pure Slim 7D – Kurus sekarang dan dapatkan harga termurah di sini

Pernah tak anda pergi kedai atau butik, tapi hampa sebab baju tu tak fit atau tak padan dengan badan sendiri dan lemak di badan pula berlipat macam model tayar Michelin ?

Anda kecewa sekecewanya dan terus takde mood dah nak shopping baju. Kemudian pergi plak makan dunkin donat 5 ketul sebab nak hepikan diri.

Kemudian terpakasa pulak beli baju saiz big momma. Besar-besar. Adoi..Pure-Slim-7D-Murah

Seawal dua minggu, anda pasti dapat menurukan berat badan anda serta boleh terai mana baju idaman anda itu !

Apakah Pure Slim 7D nie ?

Slim 7D Kurus

Slim 7D? Tak pernah dengar pun ? Slim dalam masa 7 days ke ?
Ehh…ni nak bagitaw nie. Slim 7D ialah Langsing Dalam 7 Dimensi. Woww ~

Harga Pasaran RM129.90

Harga PROMOSI Slim 7D
RM7x sebotol !!!!
WHATSAPP/SMS SEKARANG !!!
Produk Kecantikan
011 – 288 7978

Kandungan Slim 7D

Extract Daun Teh Hijau untuk membuang toksin dalam badan

Extract Serbuk Mutiara mencantikkan kulit , mencerahkan kulit dan menegangkan kulit kendur akibat proses turun naik berat badan

Daun teratai mejaga usus mengelakkan sembelit serta meningkatkan stamina

Extract Cactus berfungsi untuk menghalang aktiviti enzim pembentuk sel lemak. Sebaliknya makanan yang baru di makan akan terus ditukar kepada tenaga. Secara tidak langsung, kompoun ini juga membawa kesan pengurangan selera makan

Garcinia Cambonia ( Asam Gelugur ) Mengurangkan selera makan Meningkatkan pembakaran lemak

Cassia Seed ( Spesis Kayu Manis ) Benih Cassia memiliki rasa manis pahit dan sedikit masin, memelihara usus besar, meningkatkan penglihatan dan memudahkan buang air besar.

Apa yang bestnya Slim 7D ?

  • Melangsingkan dan menguruskan badan dalam masa 2 minggu
  • Mengecilkan saiz lengan
  • Mengecilkan saiz peha
  • Meruncingkan contour muka dan pipi tembam
  • Mengempiskan perut dan saiz pinggang
  • Membersihkan muka dan mencantikkan kulit

Kelebihan lain Slim 7D

  • Mengempiskan perut gendut
  • Meningkatkan kadar metabolisma badan
  • Membakar kalori di badan dengan lebih cepat
  • Mengawal nafsu selera makan
  • Melancarkan sistem pencernaan
  • Mengatasi masalah sembelit
  • Tiada kesan cirit birit jika diconsume
  • Tiada kesan jantung berdebar atau sukar tidur (no caffeine)

Hasil selepas 1 botol Pure Slim 7D

  • Badan solid molid slim
  • Pujian dari rakan kerja,sanak saudara,suaimi isteri
  • Takde kata-kata jahat di belakang lagi
  • Confident lebih di khalayak ramai
  • Pergi shopping pon best! Beli je apa baju tanpa risau saiz
  • Nampak aura dan rupa lebih muda dari sebelumnya

Adakah Slim 7D Berkesan ?

Kesan pembakaran lemak bergantung pada kadar metabolisma dan badan setiap individu. Tempoh yang diperlukan berbeza. Yang pasti perlu jaga pemakanan dan light exercise seperti berjalan, berkebun dan sebagainya sudah memadai.

Harga Pasaran RM129.90

Harga PROMOSI Slim 7D
RM7x sebotol !!!!
WHATSAPP/SMS SEKARANG !!!
Produk Kecantikan
011 – 288 7978

 

Testimoni Slim 7D

advanced formula pure slim 7d detox slim 7d testimoni 7d slim 7d berkesan sebelum selepas slim 7d testimoni slim 7d produk

Harga Pasaran RM129.90

Harga PROMOSI Slim 7D
RM7x sebotol !!!!
WHATSAPP/SMS SEKARANG !!!
Produk Kecantikan
011 – 288 7978

 

ubat kurus slim 7d testimoni slim 7d slim 7d testimoni kebaikan slim 7d promosi slim 7d

{{unknown}}

Azanis scar serum termurah – Formulasi Baru

Adakah anda ada parut yang susah nak hilang? Hari-hari duk sental ubat segala bagai, namun masih tak hilang parut tu?

Ketahui bahawa Azanis Scar serum boleh menghilangkan parut anda itu ! Hanya perlu sapu dua kali sehari, pastu parut anda kelamaan akan pudar dan hilang!azanis-scar-serum-baru

 

Walaupun parut lama, ada ketika anda masih kanak-kanak lagi, tetapi parut itu masih boleh dihilangkan dengan Azanis Serum ni
Hanya titis di jari dan sapu, dalam masa satu bulan anda pasti tidak percaya kesannya
99% pengguna serum Azanis memberikan positive feedback!

Dengan kelulusan KKM! Selamat dan Halal!

harga-azanis-scar-serum-paling-murah

Kandungan Azanis Scar Serum

100% concentrated Natural Vitamin E (d-alpha tocopherol) dari Soya
D-alpha tocopherol Natural Vitamin mengandungi 50% kuasa antioksida dan kelebihan menyerap lebih pantas dan mujarab berbanding Vitamin E sintetik (Vitamin E acetate / dL-alpha tocopherol)

azanis-scar-serum-murah-sangat

Kebaikan Azanis Scar Serum ?

Serum ini juga direka dengan formula khas untuk :

  • Kulit yang berminyak atau terlalu kering
  • Kulit anda yang berjerawat
  • Kulit kemerahan, sensitif kepada cahaya UV dan sebagainya
  • Kulit yang rosak kerana memakai produk kecantikan merbahaya mengandungi Hydrokuinon & Merkuri berlebihan
  • Selulit di badan
  • Muka banyak parut dan kesan jerawat lama
  • Luka yang meninggalkan parut ketika lepas bersalin
  • Parut kemalangan motorsikal
  • Parut atau kesan BCG di lengan yang hodoh

beli-azanis-scar-serum

Azanis Scar serum sesuai untuk semua peringkat umur, lelaki dan wanita. Selain untuk tujuan membaiki dan remove scar, serum ini juga digunakan untuk membaiki kulit, masalah kedutan kulit dan masalah kulit kering atau kusam. 1 botol Azanis boleh bertahan selama 30 hari jika digunakan 2 kali sehari.
1 botol Azanis Scar Serum mengandungi 15ml cecair Natural Vitamin E sebanyak 12,000 IU

Cara Menggunakan Azanis Scar Serum

Titiskan dua titik di jari dan telapak tangan, usap di bahagian yang diingini secara perlahan-lahan. Biarkan kering. Pastikan parut itu telah kering lukanya.